|
Post by MarsvinNett on Aug 22, 2008 21:04:43 GMT 2
Hei dere, lenge siden jeg var her sist nå, og mye har skjedd siden sist. Jeg har desverre ikke så masse tid til å være her nå som skolen er i gang og greier, men jeg vil prøve å holde meg oppdatert på hva som skjer her inne=) Men, så har jeg en veldig trist nyhet å komme med da; lille Phoebe jenta mi gikk bort i sommer. Hun ble brått veldig syk g døde etter noen dager, 12.08.08. Hun vil bli forferdelig dypt savnet av både meg og de andre marsvina, men samtidig håper jeg hun har det godt der hun er nå. Phoebe var en elskverdig liten jente, alltid snill og god, og den eneste av dyra mine som noen gang har sovnet på fanget mitt når jeg koste med henne. Kjære Phoebe; takk for at jeg fikk bli kjent med deg og fikk være en del av livet ditt, du vil alltid bli husket i hjertene våre. (Phoebe ble født 01.01.05, og døde tre år og åtte mnd senere)
|
|
|
Post by leoogtillan on Aug 23, 2008 13:52:43 GMT 2
Hei Marsvinnett! Fint at du er kommet igjen! Man trenger en som deg for å kvikke opp dette forumet litt! Åh, så trist å høre om Phoebe. Hun var så søt, og virket så snill og god. Hun døde samme kveld vi kom hjem fra ferien faktisk. En stor glede for oss, men noe forferdelig for deg! Lykke til videre, ønsker dere alt godt fremover.
|
|