Shania
Voksent marsvin
|
Post by Shania on Mar 24, 2008 16:51:55 GMT 2
Har mistet 3 marsvin.. MARSA: Marsa var et svart og hvitt marsvin som søstern min fikk da jeg var 8 år. Jeg var glad i henne! Da jeg var ble 10 fikk jeg Shania, og hun trodde Marsa var moren hennes. Det var kjempetrist da hun døde, og Shania sørget lenge. MILLIE: Kanskje et halvt år etter at Marsa døde fikk vi Millie. Det var egentlig søsteren min sitt, men da hun ikke tok seg av henne måtte jeg sørge for å gi henne mat og sånt. Hun ble den nye burvenninna til Shania. Millie døde for kanskje tre kvart år siden. MOLLY: Da Millie kom til oss var hun drektig. Hun fødte to marsvin: Bøtteknotten og Molly. Molly døde samme dagen som hun ble født siden hun var så svak. Jeg husker at jeg desperat prøvde å varme henne og gi henne vann med sukker i for å gi henne krefter..
|
|
|
Post by MarsvinNett on Mar 24, 2008 19:22:15 GMT 2
RIP til alle marsvina dine som ikke er her lenger Alltid trist å miste dyr man er glad i..
|
|
Shania
Voksent marsvin
|
Post by Shania on Mar 24, 2008 21:10:50 GMT 2
Ja "/
|
|
|
Post by leoogtillan on Mar 27, 2008 14:50:19 GMT 2
Men de har det sikkret fint der de er nå.. Frie, slik som det var meningen marsvin skulle være Men de har sikkret hatt det fint hos oss kjærlige eiere..
|
|
|
Post by marsvinprincess on Apr 8, 2008 19:31:46 GMT 2
så trist Men du er helt sikkert en super marsvineier! No er de i gress slettene i himmelen å beiter sammen med mangen andre
|
|
|
Post by leoogtillan on Apr 10, 2008 23:10:19 GMT 2
Du var en god "mor," de hadde det sikkert bra hos deg
|
|
|
Post by leoogtillan on Oct 29, 2008 17:17:56 GMT 2
Hva er det wowposter..? Du skrev dette på "min tråd" også..?
|
|