|
Post by MarsvinNett on Mar 25, 2009 22:09:12 GMT 2
Hva slags leker/utstyr har dere i marsvinburet? Mine marsvin har bare vanlig sovehus i tre for øyeblikket. Tidligere har jeg hatt både "hengekøyer" (sånne i tre), marsvinsenger (se bildet), salatholdere (bildet) og diverse gnageleker.. Hva med dere?
|
|
|
Post by aaabbbcccc on Mar 26, 2009 16:42:23 GMT 2
har hatt endel hus inni der, men akkuratt nå har de ingenting...
|
|
|
Post by leoogtillan on Mar 29, 2009 0:24:24 GMT 2
I buret har vi trehus, plastikkhus og faktisk en dokrakk som de elsker. Vi prøver å finne løsninger slik at de kan trene mest mulig i buret, så vi pleier nesten alltid å legge høyet på toppen av buret over et hus slik at de er nødt til å hoppe på huset for så å strekke seg etter høyet. Samboerne Leo, Tillan og Leah har to langbur festet inntil hverandre slik at de kan hoppe over kanten i midten (der hvor burene er inntil hverandre) når de skal frem og tilbake mellom burene. Har også noen pinner de kan bite på... Det er alt vi har lagt inn i burene foreløbig, men vurderer å kjøpe noen diverse leker osv på dyrebutikken for dem. Problemet blir bare å få plass!
|
|
|
Post by emilieogtom on Apr 9, 2009 23:46:34 GMT 2
For øyeblikket har jeg bare et stort hus i tre, en pinne og en halv murstein inni buret til Tom og Chester, og de elsker det. Den pinnen drar Tom med seg over alt, og Chester elsker å hoppe opp og ned på steinen. Men, når de er utav buret pleier jeg legge et teppe på gulvet, og sette et rundt bord i midten, for de løper rundt bordet som noen galninger, trener seg selv rundt der.
|
|