|
Post by leoogtillan on Mar 25, 2008 20:57:05 GMT 2
Jeg har ennå ikke fått til det med bilder.. Men Tillan har i alle fall fått kull nummer to hvor det ble tre jenter og en gutt!
|
|
Shania
Voksent marsvin
|
Post by Shania on Mar 25, 2008 22:01:02 GMT 2
Jeg vil si du er heldig som fikk så mange jenter, for det er jenter som er mest populære ^^ Driver du med oppdrett? Jeg vurderer å starte smått med oppdrett av Pet (:
|
|
|
Post by leoogtillan on Mar 27, 2008 14:39:24 GMT 2
Ja, jeg føler meg suuuperheldig! Uansett hva slags kjønn det ble Det eneste jeg bekymret meg litt for var som det ville komme oddetall, slik at ikke marsvinungene måtte selges en og en, og bli ensom.. Men det ble det ikke da Selv om Baltus og en av jentene blir solgt alene vet jeg at de kommer til et trygt og godt hjem! Det er betryggende, og godt å vite at ingen ikke har noe sted å bo
|
|
Shania
Voksent marsvin
|
Post by Shania on Mar 27, 2008 15:51:13 GMT 2
mhm ^^
ps. sorry korte svar xD
|
|
|
Post by leoogtillan on Mar 27, 2008 15:53:09 GMT 2
hehe, det er litt irriterende ja....
|
|
|
Post by marsvinprincess on Apr 9, 2008 19:23:41 GMT 2
|
|
|
Post by leoogtillan on Apr 10, 2008 23:06:00 GMT 2
Åja, hvorfor det?
|
|
|
Post by marsvinprincess on Apr 11, 2008 18:30:23 GMT 2
Det har jeg spurt de om og.. men siden de er foreldre så trenger de vel ingen grunn til det "/ (erfaring med det)
|
|
|
Post by leoogtillan on Apr 11, 2008 22:29:26 GMT 2
Ja, sånn var det for meg også.. De er sikkert redde for å overta et dyr.. Men vi må tilbake til temaet;) Ungene begynner å vokse til nå, og personlighetene deres kommer mer og mer frem! I tilegg lurer jeg på om Baltus og Liv er langhårsraser! Det var en utrolig stor overaskelse! Kan dere som har fått et kull med langhår eller vet om det si om de er det til meg? De som vet kan be om mailadressa mi, så sender jeg over bilder:)
|
|
|
Post by MarsvinNett on Apr 19, 2008 17:32:45 GMT 2
Vi har jo snakket litt om hvordan det går med kullet i andre tråder her, så jeg fortsetter heller litt her nå; hvordan går det med alle sammen? Har alle fått eiere og når skal de gies bort?
|
|
|
Post by leoogtillan on Apr 20, 2008 11:51:54 GMT 2
Det går bra med alle sammen! De begynner å utvikle personligheter, og alle er kjempeskjønne! Og hvis det er noe de liker, som å spise gress eller bli luftet på gulvet, klukker de etter moren sin av glede. Alle har fått gode eiere, og vi får holdt kontakten med alle sammen! Både Baltus og Liv kan vi få være dyrepassere for, og Tillan behøver ikke slippe taket helt. På fredag skal de hentes.. Det er litt trist, men det er en ny start for alle!
|
|
|
Post by marsvinprincess on Apr 20, 2008 14:58:30 GMT 2
Har du noen bilder du kan legge ut av skjønningene? (A)
|
|
|
Post by leoogtillan on Apr 20, 2008 15:29:32 GMT 2
Skulle gjerne gjort det, men saken er den at jeg ennå ikke vet hvordan jeg legger til bilder! :/
|
|
|
Post by marsvinprincess on Apr 21, 2008 20:22:01 GMT 2
Du legger de ut på hjemmesiden din åsså må du trykke på bildegreiene forsiden av epost tegnet. Også trenger du urlen som du legger mellom [ img ] & [ /img ] Også er det gjort ;D
|
|
|
Post by leoogtillan on Apr 22, 2008 18:22:52 GMT 2
Jeg skjønner allikevel ikke! :S Men jeg har som du sa bilder på siden min, man kan jo se der;) Forresten så har Millie og Silke mistet de nye eierne sine av visse årsaker, så om det er noen som ønsker å kjøpe dem, ta kontakt! Vil helst selge til noen som er villige til å sende bilder og tekst om dem når de er blitt eldre, og hvis det er mulig, ville vi blitt veldig glad om vi kunne treffe dem iblant! De er leveringsklare 25. april, men vi har mulighet til å selge dem seinere ettersom de kan bo i samme bur som Tillan siden de er alle jenter. Inntil den nye eieren dukker opp og tar kontakt da, såklart! Ta kontakt, og send mail til dmumarion@gmail.com!
|
|